fredag 6. november 2009

Ny skatt!

Vi har fått en ny skatt i familien - lille Andreas!


Født 1.nov kl 00.36 - 3890 g - 52 cm - 35 cm i hodemål.



6 har blitt til 7...... kjenner oss rike!

Sørg du for meg, Fader kjær! Jeg vil ikke sørge, 
Ikke gå bekymret her, om min fremtid spørge.
Sørg du for meg all min tid, Sørg for meg og mine,
Gud allmektig, nådig, blid, Sørg for alle dine!

Sørg for legem og for sjel Til min livsvei ender,
Jeg dem trygt i ve og vel Gir i dine hender,
Sørg, o kjære Gud især For mitt hjertes tanker,
At de, hvor som helst jeg er, Aldri fra deg vanker!

6 kommentarer:

Turid sa...

Gratulerer så mye med den nye skatten! Han er, som de andre fire, en stor velsignelse fra Herren. Gleder oss med dere og ber om at Herren må gi dere det dere trenger av krefter og annet i hverdagen. Dere har en en nydelig barneflokk, og Andreas er, som de andre var, en nydelig baby. Gleder meg til å se ham "in live"
Turid

Anne-Grete sa...

Gratulere med lille Andreas:) Håper jeg får se han om ikke så alt for lenge.

Rannveig sa...

En nydelig gutt! Gratulerer igjen :)

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer, Britt Lise! Jeg visste ikke at lillebror var underveis engang.Guds velsignelse over familien!

Åshild sa...

Kjære Britt Lise og Øyvind!
Gratulerer med den skjønne gutten dere har fått. Et stort under av Guds skaperhånd! Og så nydelig et bilde av dere alle der på sykehuset. Lykke til med barselstiden. Stor klem fra Åshild og Bjørn Olav

Anonym sa...

Hei! Gratulerer så mye med lille Andreas! Så kjekt å kunne følge dere her på bloggen:0) Ønsker dere alle ei fin førjulstid, med mye kos! Klem fra oss på Leikanger