søndag 16. september 2007

Lillebror ligner litt på Olaf i grunn

01.49 natt til søndag kom lillebror til verden. Han veide 3986gram og var 51 cm lang. Vi synes ikke han er så ulik Olaf. Olaf lurte på om han skal hete Olaf.

Det var deilig når det hele var overstått.

Er han ikke fin? Et Guds under og en velsignelse så stor.
Takk gode Gud! Herre gi oss visdom og nåde til å oppdra og gi omsorg til denne evighetsvandreren - så han kan lære deg og kjenne og leve livet i samfunn med deg og tjeneste for deg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratla saa masse med guttebassen. Saa fine han e,ja han likne paa Olaf. Har lyst aa holda han !!! Beste maaten eg kan gjor det herifra e aa legga han i Jesu hender !!! Stooooor klem fra Tante Silje (du saa saa frisk ut Britt LIse).

Anonym sa...

Du har tatt av broder !! Tar paa med familieforokelse og husbygging !!! Klem soss

Anonym sa...

Å hiv å håy så det suse hos denne familien. Eg e oprektigt imponerte. Åsså blogg.....eg sjems litt, men det e fysste gongen eg skrive i någen blogg. E de greit at eg gjørr det ellår?
Gratulerer med nok et vidunder. Det e jo heilt fantastisk. Ka kan ein sei? Det kan ikkje ver tvil!
GUD E GOD!

Hans_Kristian sa...

Ja, GRATULERER så masse!! "Hva skal barnet hete ?"